Η Google εμφανίζει διαφημίσεις στο Gmail με βάση το περιεχόμενο του μηνύματος. Η Google ανακοίνωσε σήμερα ότι το περιεχόμενο του Gmail δεν θα σαρώνεται πλέον για την εξατομίκευση διαφημίσεων που ξεκινά αργότερα αυτό το έτος. Η κίνηση έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τις ανησυχίες των χρηστών των επιχειρήσεων παρόλο που η σάρωση χρησιμοποιήθηκε μόνο σε χρήστες της δωρεάν έκδοσης του Gmail και όχι σε εταιρικούς λογαριασμούς.

Ωστόσο, η σύγχυση σχετικά με την έκταση της σάρωσης είχε καταστήσει δυσκολότερη την εγγραφή νέων εταιρικών πελατών, δήλωσε η Diane Greene, επικεφαλής του cloud business της Google στην FT. Η εταιρεία ανέφερε ότι η απόφαση ευθυγραμμίζει τις διαφημίσεις του Gmail με τον τρόπο με τον οποίο προσαρμόζει τις διαφημίσεις για άλλα προϊόντα της Google.

Η Google δήλωσε:

Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται βασίζονται στις ρυθμίσεις των χρηστών. Οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν αυτές τις ρυθμίσεις ανά πάσα στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της απενεργοποίησης της εξατομίκευσης των διαφημίσεων. Η G Suite θα συνεχίσει να είναι δωρεάν. Οι πελάτες της G Suite και οι δωρεάν χρήστες Gmail μπορούν να παραμείνουν σίγουροι ότι η Google θα διατηρήσει την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια πρωταρχικής σημασίας καθώς συνεχίζουμε να καινοτομούμε. Όπως πάντα, οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν τις πληροφορίες που μοιράζονται με την Google στη διεύθυνση myaccount.google.com