Chrome

Ο συνασπισμός για καλύτερες διαφημίσεις, μια ομάδα που επικεντρώνεται στη βελτίωση των online διαφημίσεων χθες ανακοίνωσε το πρόγραμμα βελτίωσης της εμπειρίας των διαφημίσεων. Μια εθελοντική πρωτοβουλία για τη βελτίωση των διαδικτυακών διαφημίσεων και την πιστοποίηση των εκδοτών ιστού που συμφωνούν να μην χρησιμοποιούν τις ενοχλητικές διαφημίσεις που προσδιορίζονται στα πρότυπα.

Μετά την ένταξή της στον Συνασπισμό για Καλύτερες Διαφημίσεις τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η Google δήλωσε ότι θα ανοίξει ένα εγγενές adblocker μέχρι το 2018 που θα εμποδίζει τις ενοχλητικές διαφημίσεις και ακριβώς όπως υποσχέθηκε, αμέσως μετά την ανακοίνωση του προγράμματος Better Ads Experience, το adblocker θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα συμβατά λειτουργικά συστήματα ξεκινώντας από τις 15 Φεβρουαρίου 2018, σύμφωνα με τις οδηγίες του Συνασπισμού για Καλύτερες Διαφημίσεις.

Το Google Chrome θα αφαιρέσει όλες τις διαφημίσεις από ιστότοπους που έχουν κατάσταση “αποτυχίας” στην Αναφορά διαφημίσεων για περισσότερες από 30 ημέρες. Ωστόσο, οι κάτοχοι ιστότοπων μπορούν να υποβάλουν τον ιστότοπό τους για επανεξέταση μετά την επιδιόρθωση των παραβιάσεων. Το νέο πρότυπο καλύτερης διαφήμισης θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική για επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές. Οι αναδυόμενες διαφημίσεις, οι αυτόματες αναπαραγωγές διαφημίσεων βίντεο με ήχο, οι προβολικές διαφημίσεις με αντίστροφη μέτρηση και οι μεγάλες κολλητικές διαφημίσεις είναι οι διαφημίσεις που θα αποκλείονται από το Πρότυπο για καλύτερες διαφημίσεις.