Η Huawei συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά

Huawei

Η άκρως επιτυχημένη πορεία της Huawei στην ελληνική αγορά συνεχίζεται ακάθεκτη καθώς το τρέχον έτος οδεύει προς τη δύση του. Με μέσο όρο μερίδιο πωλήσεων 10-μήνου πάνω από 15%, η Huawei γράφει το δικό της success story, βλέποντας το κοινό να αναγνωρίζει εμπράκτως την ποιότητα κατασκευής των προϊόντων, την τεχνολογία και τις καινοτομίες της, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στις συσκευές της. Ετοιμάζεται δε, να κλείσει το 2017 με τρόπο εντυπωσιακό καθώς η πορεία αναμένεται να είναι καθόλα ανοδική τους τελευταίους μήνες του έτους. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ο Οκτώβριος έδειξε να είναι εξαιρετικός σε σχέση με την προτίμηση των καταναλωτών, κλείνοντας με μερίδιο αγοράς 19,4%.

Τον ίδιο μήνα, η Huawei διοργάνωσε το Smartphone Festival, μία πραγματική γιορτή για τα smartphones, μαγνητίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών και συνδέοντας άρρηκτα το brand name της με τις συσκευές τελευταίας τεχνολογίας. Μέσα στον έναν μήνα που διήρκεσαν οι ενέργειες του Smartphone Festival, το κοινό είχε τη δυνατότητα να πάρει μέρος σε workshops, να μοιραστεί τις δημιουργίες του, να ενημερωθεί για τα όσα είναι σε θέση να του προσφέρει ένα smartphone νέας γενιάς όπως αυτά της Huawei, να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς και βέβαια να κερδίσει πλούσια δώρα. Μεγάλος πρωταγωνιστής στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού αναδείχθηκε το Plite 2017 το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα από τα best sellers της κατηγορίας του.

Και τον Νοέμβριο όμως η επιτυχημένη πορεία συνεχίστηκε. Οι πωλήσεις της Huawei κατά την διάρκεια της «εβδομάδας» Black Friday φέτος ξεπέρασαν ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, καταδεικνύοντας με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο την τάση των καταναλωτών να δείχνουν την προτίμησή τους στις συσκευές της Huawei, απόρροια φυσικά των κορυφαίων τεχνικών χαρακτηριστικών, των καινοτόμων λειτουργιών και βέβαια των υψηλών στάνταρ κατασκευής τους. Ανάμεσα στις συσκευές που ξεχώρισαν ήταν το Huawei Y6 2017. Με μοντέλα που συνδυάζουν τις κορυφαίες επιδόσεις με το μοντέρνο design, η Huawei έχει κερδίσει το καταναλωτικό κοινό, θέτοντας τις βάσεις για τη συνέχεια της ανοδικής της πορείας και στο μέλλον.

Ο κ. Lin BingCountry ManagerTerminals – Huawei Ελλάδος δήλωσε σχετικά «Η Huawei αποτελεί ένα παγκόσμιο success story! Χάρη τόσο στην εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, όσο και των υψηλών επιδόσεων των συσκευών μας, συνεχίζουμε την ανοδική πορεία και ενισχύουμε το success story και σε τοπικό επίπεδο!» 

“Η επιτυχημένη πορεία της Huawei πλαισιώνεται από την ιδιαίτερα δυναμική παρουσία της σε κάθε κανάλι, με στοχευμένες ενέργειες που απαντούν ξεκάθαρα τις ερωτήσεις των καταναλωτών, δίνοντας λύση στις καθημερινές τους ανάγκες και επιτρέποντάς τους να δουν στις συσκευές της, την προέκταση του εαυτού τους. Αποκορύφωμα όλων φυσικά, η ανάδειξη της Δούκισσας Νομικού σε πρέσβειρα της νέας σειράς Mate της Huawei, με την Ελληνίδα σταρ να έχει μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια καμπάνια της εταιρείας” δήλωσε σχετικά ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος.

Απολαμβάνοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη του κοινού στην Ελλάδα και έχοντας καθιερωθεί στις συνειδήσεις των καταναλωτών ως ένας εγνωσμένης αξίας και παγκοσμίου φήμης κατασκευαστής που δεν φοβάται να καινοτομήσει ώστε να καλύψει με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες τους, η Huawei θα παραμείνει προσηλωμένη στον στόχο της να κάνει ευκολότερη και διασκεδαστικότερη την καθημερινότητα ανθρώπων με τη βοήθεια των συσκευών της.