Το LinkedIn δουλεύει πάνω στη δική του εκδοχή των Facebook’s Instant Articles

LinkedIn

Το LinkedIn αποφάσισε να φτιάξει τη δική του εκδοχή με Άμεσα άρθρα, σύμφωνα με μια έκθεση από το BuzzFeed.

Το LinkedIn βρίσκεται σε συζητήσεις με τους εκδότες με σκοπό την υλοποίηση του συστήματος. Παρόμοια με τα Instant άρθρα του Facebook, η LinkedIn έκδοση θα επιτρέψει στους εκδότες να φιλοξενήσει περιεχόμενο απευθείας στην πλατφόρμα της, αντί να δημοσιεύουν συνδέσμους που κατευθύνουν τους ανθρώπους πίσω στις δικές τους ιστοσελίδες. Εκτός από την πιο γρήγορη φόρτωση των κανονικών άρθρων, τα Άμεση άρθρα θα μπορούν να διαβαστούν απευθείας μέσα από την εφαρμογή και οι χρήστες δεν θα χρειάζεται να φύγετε από το app. Ενώ το Facebook έχει ήδη Instant Articles, η Google έχει το δικό της έργο της για πιο γρήγορη φόρτωση των άρθρων, το Accelerated Mobile Pages (AMP) που δημιουργεί βελτιστοποιημένο περιεχόμενο και φορτώνει αμέσως.

Το LinkedIn έχει πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και ένα παρόμοιο προϊόν θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία να κρατήσει τους χρήστες του στην πλατφόρμα και τελικά να αυξήσει την εμπλοκή του χρήστη. Προς το παρόν, το LinkedIn είχε το δικό του app συνάθροιση ειδήσεων που ονομάζεται LinkedIn Pulse που εντάχθηκε στην υπηρεσία το προηγούμενο έτος.

Ένας εκπρόσωπος του LinkedIn είπε στο BuzzFeed:

Οι Εκδότες παραμένουν ένα πολύ σημαντικό μέρος του περιεχομένου του οικοσυστήματος μας και είμαστε σε τακτικές συζητήσεις μαζί τους για νέους τρόπους για να εργαστούμε από κοινού. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι θα φέρουμε το σωστό περιεχόμενο στα σωστά μέλη στο σωστό χρόνο για να παραδώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε κάθε μέλος μας.