Home How To 7 Χρήσιμα Tips για το εορταστικό σας Web Marketing

7 Χρήσιμα Tips για το εορταστικό σας Web Marketing

Χρησιμοποιήστε εορταστικά keywords σε posts, προϊόντα και υπηρεσίες

web-marketing-ideas

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς αποτελούν ευκαιρία για πολλές επιχειρήσεις και καταστήματα. Την ίδια στιγμή ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και η όποια εμπορική κίνηση – λόγω της κρίσης – απαιτεί σχεδιασμένες στρατηγικές από μια επιχείρηση που θέλει να τα πάει αρκετά καλά μέσα σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον.

Οι στρατηγικές Web Marketing είναι εξαιρετικά σημαντικές αν λάβουμε υπόψιν ότι ένα μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού ενημερώνεται και κυρίως ψωνίζει μέσω του διαδικτύου. Ζητούμενο είναι να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας και να πραγματοποιήσει πρωτότυπες καμπάνιες.

Το inspector-gadget.gr και η Web Progress σας παρουσιάζουν παρακάτω κάποιες χρήσιμες ιδέες και tips για αποδοτικό εορταστικό Web Marketing.

1. Εορταστικό rebranding

Αναβαθμίστε το brand σας σύμφωνα με το εορταστικό κλίμα. Αλλάξτε προσωρινά το logo σας και τις εικόνες των social media (profile pictures, cover photos) προσθέτοντας κάποια χαρακτηριστικά χριστουγεννιάτικα εικονίδια (για παράδειγμα τον Αϊ Βασίλη, ή έναν τάρανδο) ή κάτι που να παραπέμπει στο εορταστικό κλίμα των ημερών.

2. Εορταστικό SEO με χρήση νέων keywords

Χρησιμοποιήστε εορταστικά keywords σε posts, προϊόντα και υπηρεσίες και κερδίστε χώρο στον χώρο του Χριστουγεννιάτικου και Πρωτοχρονιάτικου Search Engine Optimization.

Keywords όπως: Χριστουγεννιάτικες προσφορές, πρωτοχρονιάτικες προσφορές, δώρα για τα Χριστούγεννα, ιδέες δώρων για Χριστούγεννα, Χριστουγεννιάτικα δώρα, εορταστικές προσφορές, δώρα για το 2018, θα ανεβάσουν την ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα αποτελέσματα των πιο γνωστών μηχανών αναζήτησης.

3. Landing Pages με προσφορές και δώρα

Οι landing pages αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για πειραματισμό σε νέες στρατηγικές web marketing. Χρησιμοποιείστε προσφορές όπως:

  • 20% έκπτωση μέχρι το τέλος της εορταστικής περιόδου.
  • Στα 3 προϊόντα, το 1 δώρο μέχρι και το τέλος της εορταστικής περιόδου.

Εντάξτε τις όποιες προσφορές σε εορταστικό newsletter που θα στείλετε σε πελάτες και χρήστες της ιστοσελίδας σας.

Δώστε κίνητρα σε πελάτες σας να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας προσφέροντάς τους εποχιακές προσφορές.

4. Εορταστικό e-mail marketing

Μην ξεχάσετε να στείλετε εορταστικό newsletter που θα εύχεστε Χρόνια Πολλά σε πελάτες και χρήστες της ιστοσελίδας σας.

Να γνωρίζετε ότι την περίοδο των γιορτών ένας μέσος χρήστης θα λάβει δεκάδες ενημερωτικά εορταστικά e-mail.

Προσπαθήστε να κάνετε το δικό σας να ξεχωρίζει και να κάνει focus σε μια υπηρεσία ή σε ένα προϊόν της επιχείρησής σας. Μην στείλετε ένα μονότονο “Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά” αλλά προσπαθήστε να εντάξετε τις ευχές σε ένα e-mail που θα περιλαμβάνει κάτι που θα τραβήξει τους πελάτες σας.

5. Social Media Contests

Δημιουργήστε έναν εορταστικό διαγωνισμό και κοινοποιήστε τον στις σελίδες σας στα Social Media.

Το Facebook, το Instagram αλλά και το Pinterest αποτελούν τα ιδανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την διεξαγωγή τέτοιου είδους διαγωνισμών.

 

6. Popups με εορταστικό περιεχόμενο

Εντάξτε στην ιστοσελίδα σας όμορφα και διαδραστικά αναδυόμενα παράθυρα (popups) με εορταστικό περιεχόμενο, κοινοποιώντας μια προσφορά ή ζητώντας από τον χρήστη να συμπληρώσει το e-mail του για μελλοντικές ενημερώσεις και προσφορές από την ιστοσελίδα σας.

7. Christmas subdomains για ομάδες προϊόντων

Αν πουλάτε έναν σημαντικό αριθμό από εποχιακά προϊόντα, μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε ένα εορταστικό subdomain, για παράδειγμα το christmas.mydomain.gr ή το 2018.mydomain.gr, είτε με την μορφή ιστοσελίδας, είτε με την μορφή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Είναι σίγουρο πως αυτή η πρακτική θα σας εκτοξεύσει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για εορταστικά προϊόντα.