Home Software Οι 7 πιο δημοφιλείς τάσεις στο Web Marketing για το 2018

Οι 7 πιο δημοφιλείς τάσεις στο Web Marketing για το 2018

web-marketing-trends-2018

Ο κόσμος της τεχνολογίας αναπτύσσεται ραγδαία και οι συνήθειες των καταναλωτών μεταβάλλονται επίσης με μεγάλη ταχύτητα. Η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών πρέπει να ακολουθεί τις νέες τάσεις και τις εξελίξεις στον χώρο του Web Marketing.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές τάσεις που προβλέπεται πως θα κυριαρχήσουν στον χώρο του Web Marketing και του διαδικτύου για το 2018.

1. Εξατομικευμένη Απεύθυνση

Ξεχάστε την μία καμπάνια Google Adwords για όλους και για όλα. Ξεχάστε την μία διαφήμιση στο Facebook που θα απευθύνεται σε όλους και θα προωθεί όλα τα προϊόντα/υπηρεσίες μιας επιχείρησης.

Personalised marketing σημαίνει πολλές και μικρές καμπάνιες οι οποίες θα αφορούν λίγα ή ένα προϊόν ή μια υπηρεσία της επιχείρησης και που θα απευθύνονται όχι σε όλους τους εν δυνάμει πελάτες αλλά σε συγκεκριμένα target group – ομάδες πελατών.

Ήδη το Facebook μέσω του Facebook Pixel και των Custom Audiences δείχνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Επισκεφτήκατε σε eshop το Α προϊόν; Θα δείτε διαφήμιση στο Facebook για το Α προϊόν.

Επισκεφτήκατε σε eshop το Β προϊόν; Θα δείτε διαφήμιση στο Facebook για το Β προϊόν.

Η Google με την βοήθεια του Google Analytics επίσης δείχνει προς την κατεύθυνση του Personalised Marketing.

2. Custom Audiences και διαφημίσεις στο Facebook

Ξεχάστε την διαφήμιση όπως την ξέρατε. Ξεχάστε το “boost a post”, ξεχάστε το “ξέρω κι εγώ να φτιάχνω διαφημίσεις στο Facebook, δεν είναι τίποτα, απλά πατάς το κουμπί boost post”.

Διαφήμιση χωρίς χρήση του Facebook Pixel και των Custom Audiences είναι αυτό που λένε “πεταμένα λεφτά”.

Τι είναι όλα αυτά;

Facebook Pixel είναι ένα ειδικό μικρό κομμάτι κώδικα το οποίο εγκαθίσταται στην ιστοσελίδα σας και το οποίο “λοκάρει” κάθε χρήστη του διαδικτύου ο οποίος μπαίνει στην ιστοσελίδα σας έχοντας σε ένα άλλο tab του browser ανοιχτό τον λογαριασμό του στο Facebook.

Αυτό σημαίνει ότι αν για παράδειγμα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας μέσα σε ένα μήνα 1.000 άτομα, αν από αυτούς τους 1000, οι 700 έχουν ταυτόχρονα ανοιχτό το Facebook, τότε το Facebook Pixel που σας εγκατέστησε ένας developer στην ιστοσελίδα σας, λοκάρει αυτούς τους 700, με αποτέλεσμα μετά να μπορείτε να απευθύνετε διαφήμιση σε αυτούς τους 700 χρήστες του διαδικτύου. Facebook Pixel είναι ο απόλυτος ορισμός του remarketing.

Επισκέφτηκε κάποιος την ιστοσελίδα σας; Θα σας βρει μπροστά του.

Με το Facebook Pixel υπάρχει η δυνατότητα “λοκαρίσματος” συγκεκριμένων κοινών που επισκέφτηκαν συγκεκριμένα sections της ιστοσελίδας σας ή του e-shop σας.

Custom Audiences είναι ένας καταπληκτικός τρόπος που παρέχει πλέον το Facebook για δημιουργία κοινών απεύθυνσης στα οποία απευθύνονται οι διαφημίσεις σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα custom audience ανεβάζοντας μια λίστα με e-mail, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα custom audience χρησιμοποιώντας το Facebook Pixel.

Για παράδειγμα, φτιάξτε μια διαφήμιση στο Facebook που να απευθύνετε σε όσους επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας το τελευταίο εξάμηνο.

Ή φτιάξτε μια διαφήμιση που να απευθύνεται σε όσους πάτησαν το κ0υμπί επικοινωνία ή το portfolio ή το κουμπί about us της ιστοσελίδα σας ή του e-shop σας.

Τα custom audiences αποτελούν πραγματική επανάσταση στον τομέα του Facebook Marketing.

3. Live Chat

Το live chat αποτελεί ήδη ένα καταπληκτικό εργαλείο marketing. O πελάτης μπορεί να ρωτήσει οτιδήποτε γύρω από προϊόντα ή υπηρεσίες και εσείς να του απαντήσετε πραγματοποιώντας μια ζωντανή συνομιλία. Εφόσον διαθέτετε eshop ή ιστοσελίδα που μπορείτε μάλιστα να την διαχειρίζεστε και εκτός ωρών γραφείου / ωραρίου εργασίας, εκμεταλλευτείτε τα πλεονεκτήματα του live chat δίνοντας πνοή στην επιχείρησή σας περισσότερες ώρες μέσα στην ημέρα.

Οι πελάτες πάντα εκτιμούν την “ζωντανή” συνομιλία.

4. Instagram & Youtube

Οι “ιντερνετικές” συνήθειες αλλάζουν και προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογικές συνθήκες. Και αν η πλοήγηση στο διαδίκτυο γίνεται πλέον περισσότερο από συσκευές κινητής τηλεφωνίας και οι ταχύτητες πρόσβασης στο διαδίκτυο γίνονται ολοένα και καλύτερες, αυτό σημαίνει ότι κάποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανεβαίνουν.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Instagram και το Youtube αναμένεται να κυριαρχήσουν στον τομέα του Social Media Marketing μέσα στο 2018.

Σε παλιότερη ανάρτηση είχαμε δει γιατί μια διαφήμιση με βίντεο κερδίζει έδαφος συγκρινόμενη με μια διαφήμιση με εικόνα.

Την ίδια στιγμή το Instagram γίνεται το Νο1 κανάλι προβολής και παροχής διαφημίσεων για το 2018.

Για την ακρίβεια, Web Marketing χωρίς διαφήμιση σε Instagram και Youtube, πολύ απλά δεν είναι Web Marketing.

5. Online Βιντεομαθήματα & Webinars

Όπως εξηγήσαμε και πιο πάνω, η τεχνολογία εξελίσσεται, οι συσκευές αλλάζουν, το internet γίνεται ολοένα και πιο γρήγορο, τα βίντεο κερδίζουν χώρο κατά συνέπεια χώρο κερδίζει η παροχή (μαγνητοσκοπημένων) βιντεομαθημάτων και παροχής οδηγιών πάσης φύσεως αλλά και τα live online webinars.

Η έλλειψη χρόνου από τον καταναλωτή αλλά και πολλές φορές η εύρεση μιας επιχείρησης που εξυπηρετεί τον καταναλωτή η οποία όμως βρίσκεται μακριά από αυτόν, ευννοούν την παρακολούθηση online βιντεομαθημάτων αλλά και online webinars.

Αν πουλάτε προϊόντα, αφιερώστε λίγο χρόνο ώστε να βιντεοσκοπήσετε σύντομα βίντεο παρουσίασης των προϊόντων σας. Όσες επιχειρήσεις το κάνουν, σίγουρα δεν το έχουν μετανιώσει.

Αν παρέχετε υπηρεσίες, σκεφτείτε την ιδέα παροχής online webinars για αυτές τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Συμβουλές που θα παρέχονται online επί πληρωμή, είτε μέσω skype, είτε μέσω κάποιας άλλης εφαρμογής.

Τα online courses ανεβαίνουν, ρωτήστε και τους ειδικούς του Macademy Courses, της πρώτης και μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας παροχής online βιντεομαθημάτων.

6. Live Events

Τα Live Events θα αποτελέσουν για το 2018 ένα από τα πιο επιτυχημένα κανάλια marketing κάτι το οποίο εξηγεί για ποιο λόγο τα χρησιμοποιούν πάνω τις μισές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στα Social Media σχεδιάζοντας μάλιστα να τις αυξήσουν μέσα στην χρονιά.

Δεν είναι τυχαίο ότι και το Facebook και το Instagram αλλά και το Youtube παρέχουν αυτή την δυνατότητα και μάλιστα βελτιώνονται διαρκώς βασιζόμενοι στις εμπειρίες των ίδιων των χρηστών.

Τα Live Events τραβάνε την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου και αποτελούν ένα καταπληκτικό εργαλείο για ένα ξεχωριστό Web Marketing

7. Voice Optimised Content

Η τεχνολογία αναγνώρισης φωνής αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Εκτός από τα smartphones και τα tablets, ειδικές συσκευές φωνητικής επικοινωνίας είναι διαθέσιμες, όπως για παράδειγμα η Amazon Echo και η Google Home.

Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει έδαφος και μέχρι το 2020 αναμένεται ότι το 50% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο θα γίνεται με φωνητικό τρόπο και όχι με την κλασσική αναζήτηση πληκτρολογώντας κάποιους όρους/λέξεις κλειδιά.

Οι φωνητικές αναζητήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν πιο μακροσκελείς όρους. Συνηθίζουμε να μιλάμε περισσότερο απ’ ότι να γράφουμε.

Οπότε είναι λογικό να αναζητήσουμε κάτι πληκτρολογώντας “παπούτσια Camper κέντρο Αθήνας”, ωστόσο αν την ίδια αναζήτηση την κάνουμε φωνητικά, μάλλον θα πούμε “βρες μου κατάστημα με παπούτσια Camper στο κέντρο της Αθήνας”.

Είναι επομένως πολύ πιθανό να χρειάζεται βελτιστοποίηση στο SEO της ιστοσελίδας σας αλλά και αλλαγή στον τρόπο που γράφετε περιεχόμενο (content) στα Social Media.

Συμπέρασμα

Το 2018 θα είναι πραγματικά μια ξεχωριστή χρονιά για το Web Marketing. Πολλά, δεν θα θυμίζουν τίποτα, σε σχέση με αυτά που είχαμε μάθει μέχρι τώρα.

Η ολοένα και μεγαλύτερη χρήση του διαδικτύου και των Social Media για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμό στον χώρο του Web Marketing. Δεν αρκεί πια το “κάνω μια διαφήμιση στο Facebook ή στο Google Adwords”. Το ξεχωριστό Web Marketing, αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους είναι αυτό που θα είναι και αποτελεσματικό. Και για να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να είναι πρωτότυπο και με το βλέμμα στο μέλλον.

Εμείς στην Web Progress μπορούμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε ακριβώς αυτό: Ένα ξεχωριστό και ταυτόχρονα αποτελεσματικό Web Marketing αντάξιο των προσδοκιών σας για το 2018.