Facebook-Company-logo

Το Facebook μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για μια επιχείρηση να αναπτυχθεί και να αλληλεπιδράσει με την πελατειακή της βάση.

Η εταιρεία εισάγει τώρα μερικά νέα χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στην πλατφόρμα να επικοινωνούν καλύτερα με τους πελάτες τους και επίσης να βελτιώσουν την εύρεση τους.

Η πρώτη δυνατότητα που εισάγει το Facebook είναι τα Θέματα στη ροή ειδήσεων. Θα είναι διαθέσιμο στους χρήστες πρώτα στις ΗΠΑ, οι οποίοι θα αρχίσουν να βλέπουν θέματα κάτω από αναρτήσεις και διαφημίσεις στο News Feed τους. Μέσω αυτών των θεμάτων, θα είναι σε θέση να ανακαλύψουν και να εξετάσουν σχετικές επιχειρήσεις.

Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να εμφανίζονται μέσω του δικού τους προφίλ με δυνατότητα σχολιασμού, post και like και τώρα θα έχουν αποκλειστική επιχειρηματική ροή ειδήσεων που είναι ξεχωριστή από την προσωπική τους ροή. Στους διαχειριστές μιας επιχειρηματικής σελίδας μπορούν πλέον να εκχωρηθούν δικαιώματα βάσει εργασιών.

Η τελευταία δυνατότητα που θα εισαγάγει το Facebook αργότερα μέσα στο μήνα είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημοσιεύουν και να προγραμματίζουν ιστορίες σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές, να αποθηκεύουν αναρτήσεις ως πρόχειρα και να επεξεργάζονται προγραμματισμένες δημοσιεύσεις.