Το Facebook ανακοίνωσε το φρεσκάρισμα λογότυπου της εταιρείας, 15 χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Το νέο λογότυπο έχει σχεδιαστεί ειδικά για την εταιρεία με γνώμονα τη σαφήνεια και χρησιμοποιεί προσαρμοσμένη τυπογραφία και κεφαλαία γράμματα για τη δημιουργία οπτικής διάκρισης μεταξύ της εταιρείας και της εφαρμογής.
Το re-brand θα γίνει ορατό σε όλα τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία Facebook, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal και Calibra. Η εταιρεία είχε παρατηρήσει ότι όταν οι άνθρωποι μιλούν για το Facebook, εννοούν την εφαρμογή και όχι την εταιρεία. Για να καταπολεμηθεί αυτό, το νέο λογότυπο δημιουργήθηκε για να παρέχει καλύτερη διάκριση μεταξύ της εταιρείας και της εφαρμογής.
Τον Ιούνιο, η εταιρεία είχε αρχίσει να εισάγει “από το Facebook” σε όλες τις εφαρμογές τους. Τις επόμενες εβδομάδες, η εταιρεία θα αρχίσει να εισάγει αυτό το νέο εμπορικό σήμα στα προϊόντα και τα υλικά μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου δικτυακού τόπου της εταιρείας. Το λογότυπο δεν θα βασίζεται σε ένα μόνο χρώμα, αλλά θα είναι δυναμικό για να αντιπροσωπεύει τα διάφορα προϊόντα που προσφέρει το Facebook.