Η Google βελτιώνει τα αποσπάσματα αναζήτησης (snippets) με το MUM

Google improves search snippets

Η Google ανακοίνωσε νέες πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του περιεχομένου και των πληροφοριών υψηλής ποιότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επιπλέον, η επιχείρηση ισχυρίζεται ότι θέλει να σας μυήσει σε αξιόπιστες πληροφορίες και να σας βοηθήσει στην κατανόηση και αξιολόγησή τους. Η Google ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι η χρήση εισαγωγικών στα αποτελέσματα αναζήτησης τα βελτιώνει.

Μια σημαντική καινοτομία για την αύξηση του επιπέδου των επιλεγμένων αποσπασμάτων, το περιγραφικό πλαίσιο στο επάνω μέρος της σελίδας που εμφανίζει σημαντικά ένα συγκεκριμένο γεγονός από ένα αποτέλεσμα και την πηγή ως απάντηση στο ερώτημά σας ονομάζεται “επιλεγμένο απόσπασμα”. Τα επισημασμένα αποσπάσματα βοηθούν τόσο τους χρήστες του Google όσο και τους εκδότες στο διαδίκτυο, επειδή φέρνουν περισσότερα άτομα στους ιστότοπούς τους.

Εφαρμόζοντας το πιο πρόσφατο μοντέλο AI, το Multitask Unified Model (MUM), οι αλγόριθμοι της Google μπορούν πλέον να κατανοήσουν τη συμφωνία όταν πολλές διαδικτυακές πηγές υψηλής ποιότητας συμφωνούν στο ίδιο γεγονός. Οι υπολογιστές της Google μπορούν να αξιολογήσουν τα μηνύματα προώθησης αποσπασμάτων σε σχέση με άλλες πηγές στο διαδίκτυο υψηλής ποιότητας για να δουν εάν υπάρχει γενική συναίνεση για αυτό το μήνυμα, ακόμη και αν οι πηγές χρησιμοποιούν διαφορετικούς όρους ή έννοιες για να περιγράψουν το ίδιο πράγμα. Η Google λέει ότι αυτή η τελευταία ενημέρωση έχει κάνει 40% περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν επισημασμένα αποσπάσματα σε ορισμένες περιπτώσεις.

Η Google λέει ότι τα εργαλεία στην Αναζήτηση Google για «πληροφοριακή παιδεία» βοηθούν τους ανθρώπους να καταλάβουν πώς να κρίνουν πληροφορίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τους φίλους τους. Η Google συνεχίζει να λέει ότι επενδύει σε προϊόντα πληροφοριακής παιδείας, όπως το Fact Check Explorer και η Reverse Image Search.

Πατώντας τις τρεις κουκκίδες δίπλα σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης, μπορείτε να δείτε περισσότερα συμφραζόμενα πριν επισκεφτείτε έναν ιστότοπο. Αυτό το αποτέλεσμα έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερες από 2,4 δισεκατομμύρια φορές από την κυκλοφορία του πέρυσι. Η Google λέει επίσης ότι θα το μεταφέρει σε ακόμη περισσότερα άτομα και μέρη με οκτώ ακόμη γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Πορτογαλικών (PT), Γαλλικών (FR), Ιταλικών (IT), Γερμανικών (DE), Ολλανδικών (NL), Ισπανικών (ES), Ιαπωνικά (JP) και Ινδονησιακά (ID), αργότερα φέτος.

Η Google κυκλοφόρησε τη σελίδα Σχετικά με αυτήν την εφαρμογή Google για να επιτρέψει στους χρήστες να λαμβάνουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας κατά την εξερεύνηση. Σύρετε προς τα επάνω στη γραμμή πλοήγησης οποιασδήποτε σελίδας για να λάβετε πληροφορίες πηγής, επιτρέποντάς σας να εξερευνήσετε με σιγουριά στο διαδίκτυο.