Shopify - Google

Ο γίγαντας της αναζήτησης χρησιμοποιεί το ισχυρό μοντέλο AI που ονομάζεται Shopping Graph, για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών στην πλατφόρμα τους και τώρα έχουν ανακοινώσει νέες ενημερώσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεργασίας με το Shopify.

Όταν ψωνίζετε στο διαδίκτυο, ένα από τα συνηθισμένα πρώτα βήματα είναι να το αναζητήσετε στο Google. Συνεργαζόμενος με το Shopify, η Google θα μπορεί σύντομα να διαθέτει προϊόντα από περίπου 1,7 εκατομμύρια εμπόρους. Αυτοί οι έμποροι μπορούν να απολαύσουν την προβολή των προϊόντων τους σε υπηρεσίες Google, όπως Αναζήτηση, Αγορές, YouTube, Εικόνες Google και άλλα.

Το Google Photos λαμβάνει μια ενημέρωση που θα προσθέσει μια πρόταση για αναζήτηση στη φωτογραφία με το Lens. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν ένας χρήστης τραβά ένα στιγμιότυπο οθόνης για κάτι που είδε κατά την περιήγησή του στο τηλέφωνό του και τώρα θέλει να το αγοράσει στο διαδίκτυο.

Η επόμενη ενημέρωση αγορών αφορά το Google Chrome όπου υπάρχουν νέες λειτουργικές μονάδες που θα εμφανίζουν ανοιχτά καροτσάκια όταν ανοίγετε μια νέα καρτέλα. Η ιδέα πίσω από αυτό το χαρακτηριστικό είναι να επιτρέψετε στους χρήστες να επιστρέψουν γρήγορα στις αγορές τους εάν αποσπάται η προσοχή τους.

Αργότερα μέσα στο έτος, η Google θα παρουσιάσει προγράμματα αφοσίωσης σε εταιρείες όπως η Sephora, επιτρέποντας στους χρήστες να συνδέσουν τον λογαριασμό τους Google και να κερδίσουν ανταμοιβές για αγορές μαζί τους.