LGE_Logo

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδά της, καθώς η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνει το μερίδιο αγοράς της για premium οικιακές συσκευές και ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και εκτός της Νότιας Κορέας.

Τα ενοποιημένα έσοδα παγκοσμίως ύψους 17,11 τρισεκατομμυρίων KRW (15,26 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) αυξήθηκαν κατά 48,4% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του περσινού έτους. Τα λειτουργικά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκαν κατά 65,5% από πέρυσι σε 1,11 τρισεκατομμύρια KRW (992,08 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Τα αποτελέσματα για την LG Mobile Communications Company, που επίσημα αποχωρεί στα τέλη Ιουλίου, θεωρούνται διακοπείσες δραστηριότητες και δεν περιλαμβάνονται πλέον στις τριμηνιαίες αναφορές κερδών.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε για το δεύτερο τρίμηνο, έσοδα ύψους 6,81 τρισ. KRW (6,08 δισ. USD), μία υγιής αύξηση της τάξεως του 32,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 6,8% στα 653,60 δισ. KRW (582,75 εκατ. USD), κυρίως λόγω των ισχυρότερων πωλήσεων σε αγορές εκτός της Νότιας Κορέας και της βελτιωμένης διαχείρισης των πόρων, αν και το κόστος αναμένεται να αυξηθεί, καθώς οι πρώτες ύλες θα λιγοστεύουν ενώ ο κόσμος που έχει πληγεί από την πανδημία, θα αρχίσει να επιστρέφει στην κανονικότητα. Η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και η αποτελεσματικότητα των λειτουργιών αναμένεται να βοηθήσουν την LG να διατηρήσει τη δυναμική πορεία των πωλήσεων και των κερδών για σημαντικές συσκευές σε βασικές αγορές.

Η LG Home Entertainment Company παρουσίασε αύξηση εσόδων ύψους 4,04 τρισ. KRW (3,60 δισ. USD) για το δεύτερο τρίμηνο, με σημαντική αύξηση 79,1% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 333,50 δισεκατομμύρια KRW (297,35 εκατ. USD), σημειώνοντας αύξηση 216,4% από έτος σε έτος, χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση των premium OLED TV προϊόντων και την ανάκαμψη της παγκόσμιας αγοράς για τις τηλεοράσεις, η οποία επηρεάστηκε αρνητικά πέρυσι λόγω της διακοπής λειτουργίας πολλών καταστημάτων λιανικής. Με την τιμή των TV panels να συνεχίζει να αυξάνεται, η στρατηγική της LG Home Entertainment θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση του premium τμήματος των τηλεοράσεων και της ευέλικτης διαχείρισης αποθεμάτων.

Η LG Vehicle Component Solutions Company παρουσίασε έσοδα δεύτερου τριμήνου, ύψους 1,88 τρισεκατομμυρίων KRW (1,68 δισ. USD), με σημαντική αύξηση 106,5% από την ίδια περίοδο πέρυσι ως αποτέλεσμα της ανάκαμψης του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της αύξησης της ζήτησης για ανταλλακτικά ηλεκτρικών οχημάτων (xEV). Η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικές απώλειες 103,20 δισεκατομμυρίων KRW (92,01 εκατομμύρια USD), καθώς η τιμή των ημιαγωγών αυτοκινήτων αυξήθηκε δραματικά κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της σε προηγμένα εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων, η προαναφερθείσα κοινή επιχείρηση της LG με τη Magna International, μια νέα εταιρεία που ονομάζεται LG Magna e-Powertrain, ξεκίνησε επίσημα αυτήν την εβδομάδα.

Η LG Business Solutions Company κατέγραψε έσοδα 1,69 τρισεκατομμυρίων KRW (1,50 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), μια σταθερή αύξηση 28,9% από πέρυσι, κυρίως λόγω της συνεχούς και έντονης ζήτησης για υπολογιστές, οθόνες και της σταδιακής ανάκαμψης των λύσεων ψηφιακής σήμανσης και των ξενοδοχειακών τηλεοράσεων. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν στα 61,70 δισεκατομμύρια KRW (55,01 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) λόγω της υψηλότερης τιμής των βασικών εξαρτημάτων όπως τα LCD πάνελ και τα φωτοβολταϊκά πάνελ. Τα σχέδια του δεύτερου εξαμήνου για κερδοφόρα ανάπτυξη εξαρτώνται από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη της αγοράς B2B, σε συνδυασμό με τη σταθεροποίηση της προσφοράς βασικών εξαρτημάτων και τη δραστική μείωση του κόστους.

Τρίμηνο 2021 Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics για την τριμηνιαία περίοδο έως και την 30η Ιουνίου, 2021, έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS). Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατρέπονται σε δολάρια ΗΠΑ με βάση τη μέση τιμή για κάθε τρίμηνο: 1,121.58 KRW ανά USD.