Η LG βραβεύτηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα Sports Marketing Awards

Sports-Marketing-Awards_BRONZE

Η LG Electronics Hellas (LG) στο πλαίσιο των Sports Marketing Awards 2018, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει, να διαδώσει και να προωθήσει τη δημιουργικότητα και τις καλύτερες πρακτικές στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος, έλαβε για το πρόγραμμα ΕΚΕ «LG Αθλητές του Αύριο» το Bronze βραβείο στην κατηγορία CSR Programme και για την υποστήριξή της ως χορηγός ονομασίας στο LG AegeanBall Festival το Bronze βραβείο στην κατηγορία Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης/Event.

H κα Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Marketing Manager, LG Electronics Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευσή μας, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στα Sports Marketing Awards, μας εμψυχώνει ακόμα πιο πολύ επιβεβαιώνοντας πως η στρατηγική που έχουμε χαράξει στον τομέα του Αθλητικού Μάρκετινγκ βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Μέσα από το Πρόγραμμα ΕΚΕ ‘LG Αθλητές του Αύριο’ και τη συμμετοχή μας στο LG AegeanBall θέλουμε να αναδείξουμε και να μεταδώσουμε τη χαρά της συμμετοχής στον αθλητισμό και να υποστηρίξουμε τη νέα γενιά αθλητών.»

Η Τελετή Απονομής των Sports Marketing Awards 2018 πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018, στο Gazarte και βραβεύτηκαν Αθλητές/τριες, Αθλητικοί Σύλλογοι, Σωματεία και Ενώσεις, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Επαγγελματικοί Φορείς, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, Κοινωνικές Επιχειρήσεις, Εθελοντικές Οργανώσεις, ΜΚΟ και η Ακαδημαϊκή Κοινότητα.

Τα έργα αναδείχθηκαν από ανεξάρτητη κριτική επιτροπή της οποίας φέτος προεδρεύει ο Θεόδωρος Παπαλουκάς, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες μπασκετμπολίστες όλων των εποχών. Μέλη της επιτροπής ήταν διάσημοι αθλητές, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, υψηλόβαθμα στελέχη από κορυφαία brands και αθλητικούς συλλόγους, Sports Marketing specialists & καταξιωμένοι δημοσιογράφοι.