Το πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις του Netflix θα κυκλοφορήσει σε 12 χώρες το Νοέμβριο

Netflix

Μετά την επιβεβαίωση νωρίτερα φέτος και τη συνεργασία με τη Microsoft, το Netflix ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ένα νέο πρόγραμμα με υποστήριξη διαφημίσεων χαμηλότερης τιμής σε 12 χώρες το Νοέμβριο. Προσφέρει αναπαραγωγή ποιότητας 720p/HD σε ένα υποστηριζόμενο τηλέφωνο, tablet, υπολογιστή ή τηλεόραση κάθε φορά, παρόμοια με το Βασικό πρόγραμμα, αλλά θα εμφανίζει διαφημίσεις.

Το Netflix λέει ότι θα εμφανίζει κατά μέσο όρο περίπου 4 έως 5 λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα που μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τίτλο. Μια διαφήμιση μπορεί να έχει διάρκεια 15 έως 30 δευτερόλεπτα, η οποία μπορεί να παραλειφθεί, αλλά μπορεί να τεθεί σε παύση, είπε η εταιρεία. Δεν θα εμφανίζει διαφημίσεις σε παιδικά προφίλ και παιχνίδια. Το πακέτο δεν θα έχει τη δυνατότητα λήψης τίτλων.

Για τους Διαφημιστές, θα προσφέρει ευρείες δυνατότητες στόχευσης ανά χώρα και είδος (π.χ. δράση, δράμα, ρομαντική, επιστημονική φαντασία). Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν επίσης να αποτρέπουν την εμφάνιση των διαφημίσεων τους σε περιεχόμενο που ενδέχεται να μην συνάδει με την επωνυμία τους (π.χ. σεξ, γυμνό ή παραστατική βία).

Το Netflix συνεργάστηκε με το DoubleVerify και το Integral Ad Science για την επαλήθευση της εμφανισιμότητας και της εγκυρότητας επισκεψιμότητας των διαφημίσεων του από το 1ο τρίμηνο του 2023. Για να μπορέσουν οι διαφημιστές να κατανοήσουν πως το Netflix μπορεί να προσεγγίσει το κοινό-στόχο τους, η Nielsen θα χρησιμοποιήσει τις ψηφιακές αξιολογήσεις διαφημίσεων (DAR) στο ΗΠΑ από το 2023.

Το πρόγραμμα Netfix Basic with Ads κοστίζει $6,99 ανά μήνα στις ΗΠΑ και κυκλοφορεί στις 3 Νοεμβρίου στις 9 π.μ. PT. Θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το Netflix επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει το πακέτο σε περισσότερες χώρες με την πάροδο του χρόνου.