Netflix

Η Netflix Inc. θα μπορούσε να λανσάρει την υπηρεσία μειωμένης συνδρομής με διαφημίσεις μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με έκθεση των New York Times.

Η αναφορά, η οποία βασίζεται σε ένα εσωτερικό μήνυμα προς το προσωπικό, αναφέρει επίσης ότι η υπηρεσία ροής θα αρχίσει να προσπαθεί να σταματήσει τους χρήστες της από το να μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την πρώτη της μείωση συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία τον περασμένο μήνα, υποδηλώνοντας ότι είναι πιθανές μεγαλύτερες απώλειες, σε σαφή αντίθεση με την ανάπτυξη που γνώρισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Λόγω της αργής αύξησης των συνδρομητών, το Netflix σκέφτηκε να φτιάξει μια φθηνότερη έκδοση της υπηρεσίας που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις.

Το Netflix έχασε 200.000 πελάτες αυτό το τρίμηνο, σε σύγκριση με πρόβλεψη 2,5 έως 4 εκατομμυρίων το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Έχασε συνολικά 700 εκατομμύρια συνδρομητές ως αποτέλεσμα της αναστολής των εργασιών της στη Ρωσία και της ακύρωσης όλων των ρωσικών συνδρομών επί πληρωμή. Αναμένει να χάσει άλλα 2 εκατομμύρια πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2022 που θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο.