DIZO
Η realme παρουσίασε το DIZO (προφέρεται ως «dee-zoe»), το πρώτο εμπορικό σήμα της εταιρείας στο οικοσύστημα TechLife.

Έχει το «Be Different» ως τη σειρά ετικετών της μάρκας και υπόσχεται να φέρει το «Smart Tech Life for Every Different You». Είπε ότι αναζητά εξαιρετικά καινοτόμους αλλά ανεξάρτητους συνεργάτες παγκοσμίως για να παρέχει προϊόντα στους καταναλωτές τους για κάποιο χρονικό διάστημα και το sub-brand ταιριάζει σε όλα τα κριτήρια.

Το brand στοχεύει να εξαλείψει την ακαταστασία των τεχνολογικών ομοιότητας και να προσφέρει λύσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε διαφορετικού καταναλωτή. Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης ότι θα λανσάρει νέα προϊόντα στο DIZO σε τέσσερις κατηγορίες – Smart Entertainment, Smart Home, Smart Care και Accessories.

Θα υποστηρίζεται από την realme σε τρεις βασικές πτυχές – Βιομηχανική σχεδίαση, αλυσίδα εφοδιασμού και εμπειρία AIoT που λειτουργεί τέλεια με την εφαρμογή Realme Link. Η realme είπε ότι διαθέτει εξυπηρέτηση μετά την πώληση σε 310 πόλεις μέσω 320 κέντρων εξυπηρέτησης και επίσης διαθέτει ανοιχτή γραμμή που προσφέρει υπηρεσίες τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Χίντι.

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τη λίστα των προϊόντων που θα κυκλοφορήσει πρώτα με την επωνυμία DIZO, αλλά παλαιότερες φήμες αποκάλυψαν ότι τα DIZO Watch και DIZO GoPods D TWS θα είναι τα πρώτα προϊόντα καθώς είχαν λάβει πιστοποίηση IMDA λίγους μήνες πριν.