Το πρόγραμμα Samsung Self-Repair της iFixit είναι πλέον διαθέσιμο στις ΗΠΑ

Samsung-Self-Repair-Program-with-iFixit
Για να εφαρμόσει την υπηρεσία αυτο-επισκευής, η Samsung συνεργάζεται με το iFixit, την κορυφαία διαδικτυακή κοινότητα επισκευών.

Αυτό το πρόγραμμα προσθέτει στις συνεχιζόμενες φιλικές προς τους καταναλωτές επεκτάσεις επισκευής της Samsung και επιβεβαιώνει την αφοσίωση της εταιρείας να παρέχει στους καταναλωτές βιώσιμες λύσεις που θα τους επιτρέψουν να υποστηρίξουν μια πιο κυκλική οικονομία παρατείνοντας τη ζωή των συσκευών τους.

Τα γνήσια εξαρτήματα της Samsung είναι πλέον διαθέσιμα στο iFixit για τις σειρές Galaxy Tab S7+, Galaxy S20 και Galaxy S21. Οι ανταλλακτικές οθόνες, το πίσω γυαλί και οι θύρες φόρτισης είναι πλέον διαθέσιμα στο iFixit.com ως ξεχωριστά εξαρτήματα ή σε κιτ επιδιόρθωσης που περιλαμβάνουν όλα τα εξαρτήματα και τον εξοπλισμό που απαιτείται για την επισκευή της συμβατής Galaxy συσκευής σας. Επιπλέον, το πρόγραμμα διευκολύνει τους πελάτες να στέλνουν πίσω τα χρησιμοποιημένα εξαρτήματά τους για ηθική ανακύκλωση, επειδή τα νέα κιτ οθόνης θα περιλαμβάνουν μια ετικέτα επιστροφής για την αποστολή μεταχειρισμένων ανταλλακτικών πίσω στη Samsung – χωρίς κόστος για τον πελάτη.

Τα γνήσια ανταλλακτικά Samsung Galaxy προς το παρόν προσφέρονται μόνο στις ΗΠΑ από τις 2 Αυγούστου. «Προσπαθούμε να επεκτείνουμε τη σειρά προϊόντων μας και να προσθέσουμε πιο ολοκληρωμένα εξαρτήματα», λέει το iFixit. Επιπλέον, τα ίδια ανταλλακτικά, συμπεριλαμβανομένων των τιμών που παρέχονται στους συνεργάτες μας παρόχους επισκευών, ισχύουν για τα γνήσια ανταλλακτικά συσκευών και τα πρακτικά, απλά στη χρήση εργαλεία επισκευής που προσφέρονται μέσω των τοποθεσιών λιανικής και σέρβις iFixit και Samsung στις περιοχές των ΗΠΑ.