Η TeamViewer, κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης στο χώρο εργασίας, βελτιώνει την απομακρυσμένη υποστήριξη στο τμήμα ΙΤ της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών αγαθών, Henkel.
Χάρη στη σουίτα ασφαλούς εταιρικής συνδεσιμότητας TeamViewer Tensor, η εταιρεία με έδρα το Düsseldorf μπόρεσε να απλοποιήσει την παγκόσμια εσωτερική υποστήριξη IT και να την καταστήσει πιο αποτελεσματική.
Με τη λύση αυτή, η εξειδικευμένη ομάδα ΙΤ της Henkel μπορεί πλέον να συνδέεται με όλες τις συσκευές των υπαλλήλων της, όπως φορητούς υπολογιστές, tablet και smartphone (συνολικά 60.000 συσκευές παγκοσμίως), ανεξαρτήτως κατασκευαστή ή λειτουργικού συστήματος. Η απλή εφαρμογή στις συσκευές και η απρόσκοπτη ενσωμάτωση στο υπάρχον τοπίο ΙΤ της Henkel, με συνδέσεις με ServiceNow, Microsoft Azure και Jamf, μεταξύ άλλων, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση για την επιλογή της TeamViewer. Επιπλέον, η λύση της TeamViewer συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας του κλάδου, όπως η απλή σύνδεση, η επεκτάσιμη και ευέλικτη διαχείριση δικαιωμάτων και η κρυπτογράφηση σε όλα τα στάδια.
Ο Adrian van Zyl, Product Owner Client & Mobility Operations στη Henkel δηλώνει: «Το TeamViewer Tensor έχει κάνει την υποστήριξη IT πολύ πιο αποτελεσματική. Οι υπάλληλοί μας σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν μια μεγάλη ποικιλία συσκευών και πλατφορμών, τις οποίες προηγουμένως έπρεπε να διαχειριστούμε χρησιμοποιώντας μια ποικιλία διαφορετικών προγραμμάτων. Με την TeamViewer, έχουμε πλέον μια λύση που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις μας για απομακρυσμένη συντήρηση και βελτιώνει σημαντικά τις ροές εργασιών για τους ειδικούς πληροφορικής μας. Έτσι, η κεντρική μας υποστήριξη IT έχει γίνει πιο ασφαλής, απλούστερη και ταχύτερη».
Ο Jan Junker, Executive Vice President Solution Sales & Delivery στην TeamViewer: “Έχουμε προσαρμόσει το TeamViewer Tensor ειδικά στις απαιτήσεις των εταιρειών. Η λύση μπορεί να κλιμακωθεί όπως απαιτείται και καθιστά δυνατή την πρόσβαση σε συσκευές και μηχανήματα γρήγορα και εύκολα από οπουδήποτε και από οποιοδήποτε μέρος, προκειμένου να παρέχεται υποστήριξη και συντήρηση. Σε περιόδους κινητής εργασίας, ελλείψεων δεξιοτήτων και ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλα τα επίπεδα της αλυσίδας αξίας, αυτό είναι μια πραγματική αλλαγή για τα τμήματα πληροφορικής.”