Η καμπάνια LG Nano Cell Super Challenge με πρωταγωνιστή τον Kaká ξεπέρασε τις 200 εκατομμύρια προβολές

Nano-Cell-Super-Challenge-1Android KTX,Kotlin,Development,Android,Programming,Android Jetpack

Το συναρπαστικό video της καμπάνιας της LG Electronics, για την LG Nano Cell τηλεόραση ξεπέρασε τις 200 εκατομμύρια προβολές παρουσιάζοντας την υπεροχή της, την χρωματική της  ακρίβεια καθώς και την ευρεία γωνία θέασης που προσφέρει.

Με τίτλο “LG Nano Cell™ Super Challenge”, το βίντεο έχει εμφανιστεί στα μεγαλύτερα social media κανάλια όπως το YouTube, το Facebook και το Instagram, ενώ ο μέσος όρος προβολής του ήταν οι 6,6 εκατομμύρια προβολές την ημέρα από τις 30 Απριλίου, όπου και δημοσιεύθηκε. Το βίντεο αυτό είναι το πρώτο για την LG που φτάνει τις 200 εκατομμύρια προβολές, ενώ από την 2η έως και την 4η εβδομάδα του Μαΐου κατάφερε να φτάσει στην κορυφή του Viral Video Chart, του διεθνούς περιοδικού Ad Age για 3 συνεχείς εβδομάδες.  Με πρωταγωνιστή τον πρώην Βραζιλιάνο άσσο του ποδοσφαίρου Ricardo Kaká το βίντεο παρουσιάζει την επίδραση της γωνίας θέασης στην απόδοση των χρωμάτων που χαρακτηρίζει την premium LG Super UHD TV, γνωστή και ως LG Nano Cell TV, σε σχέση με τις συμβατικές τηλεοράσεις[1] LCD.

Ο Kakà στο βίντεο επιδεικνύει τις παγκοσμίου επιπέδου ποδοσφαιρικές του ικανότητές εκτελώντας σουτ, υπό γωνία 60 μοιρών, για να πετύχει στόχους που εμφανίζονται σε ένα video wall. Η αποστολή του ολοκληρώνεται με χαρακτηριστική ευκολία όταν σουτάρει προς το LG Nano Cell TV video wall, όχι όμως όταν προσπαθεί να κάνει το ίδιο και σε ένα συμβατικό2 LCD TV video wall.  Το βίντεο δίνει έμφαση στο πόσο σημαντική είναι η ευρεία γωνία θέασης καθώς οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν τηλεόραση όχι μόνο από το μπροστινό μέρος της τηλεόρασης αλλά και από θέσεις εκτός άξονα. Πολλοί παρακολουθούν συχνά αγώνες με οικογένεια ή φίλους στο σαλόνι και στην κουζίνα ενώ μαγειρεύουν ή πλένουν πιάτα. Έτσι, η σωστή αναπαραγωγή των χρωμάτων μειώνεται όταν η προβολή γίνεται εκτός άξονα με αποτέλεσμα να επηρεάζει αρνητικά τη συνολική εμπειρία θέασης. Πέρυσι, η LG ξεκίνησε την επιτυχημένη καμπάνια “2017 Nano Cell Super Match” με τους Βρετανούς αθλητές Adam Lallana και Steven Gerrard. Το βίντεο της καμπάνιας προσέλκυσε πάνω από 190 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, το Facebook και το Instagram ενώ συμπεριλήφθηκε στο Viral Video Chart της Ad Age τη δεύτερη και τρίτη εβδομάδα του Αυγούστου του 2017.  Εκτός από την ρεαλιστική προβολή εικόνων, με εξαιρετική λεπτομέρεια και ακρίβεια στα χρώματα, επιτρέποντας παράλληλα ευρύτερη γωνία θέασης, οι 2018 SUPER UHD τηλεοράσεις με τον οπίσθιο φωτισμό FALD επιτρέπει πυκνότερες ζώνες οπίσθιου φωτισμού τοποθετημένες ομοιόμορφα σε όλη την οθόνη σε αντίθεση με τον ακροφωτισμό (edge-lighting), όπου οι οπίσθιοι φωτισμοί τοποθετούνται στις άκρες πίσω από το πάνελ της τηλεόρασης. Η τεχνολογία της LG βελτιώνει τα επίπεδα του μαύρου χρώματος και τις διαστάσεις της εικόνας με ανεξάρτητο έλεγχο στις LED ζώνες φωτισμού, βελτιώνοντας τις λεπτομέρειες σκιών και μειώνοντας το ελαφρύ ξεθώριασμα, με αποτέλεσμα την εξασφάλιση αυξημένης αντίθεσης κατά την προβολή HDR περιεχομένου. «Η LG θα στοχεύσει την παγκόσμια αγορά των premium LCD τηλεοράσεων, αναδεικνύοντας την υπεροχή της LG Nano Cell TV, της καλύτερης τηλεόρασης για τους λάτρεις των σπορ» δήλωσε ο J.S. Lee, Vice President Marketing Commmunications της LG Home Entertainment Company.

[1],2 Η αναφορά “συμβατική” τηλεόραση στο παρόν κείμενο βασίζεται σε προηγούμενα μοντέλα τηλεόρασης LG.