Η νέα τάση για λύσεις κλιματισμού στον κτηματομεσιτικό τομέα είναι τα συστήματα HVAC σύμφωνα με τους millennials

lg-the_new_trend_of_hvac_system_0

Λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και των συνεπειών της, η αγοραστική δύναμη των Millennials έχει μειωθεί αισθητά, γεγονός που δυσχεραίνει την αγορά κατοικίας.

Αυτό οδηγεί μια νέα τάση στην κατασκευαστική αγορά που ονομάζεται «Κατασκευασμένο προς ενοικίαση». Η Αμερικάνικη ένωση Οικιακών Κατασκευαστών (National Association of Home Builders -NAHB) επιβεβαιώνει αυτήν τη νέα τάση δηλώνοντας ότι, από το 2020, το 93% όλων των πολυκατοικιών κατασκευάζονται προς ενοικίαση ενώ το 7% κατασκευάζεται προς πώληση[1].

Δύο σημαντικές αξίες που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή κατοικίας για τους millennials είναι η βιωσιμότητα και η άνεση. Η ανάγκη στον κτηματομεσιτικό τομέα να κάνει βήματα προς τη βιωσιμότητα και την τεχνολογία IoT για συνδεδεμένα προϊόντα είναι πλέον απαραίτητη, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των σημερινών καταναλωτών.

Το τμήμα Business Solutions της LG Electronics διαθέτει εύρος προϊόντων και λύσεων ψύξης και θέρμανσης που απαντά σε όλες τις προκλήσεις και τις τάσεις που αναζητούν οι millennials σε μία κατοικία.

Τα συστήματα κλιματισμού HVAC της LG για κατοικίες είναι η ιδανική λύση για τους millennials

Η LG, έχει δημιουργήσει μια σειρά έξυπνων οικιακών συστημάτων που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στο σύστημα HVAC και στις οικιακές συσκευές. Η εταιρεία διαθέτει πλήθος λύσεων όπως τα συστήματα VRF MULTI V, το Multi V, τα συστήματα  VRF και τις αντλίες θερμότητας THERMA V, που καλύπτουν απόλυτα τις μεγαλύτερες τάσεις στις οικιακές κατοικίες σε θέματα όπως η βιωσιμότητα και η συνδεσιμότητα. Τα προϊόντα της LG επίσης περιλαμβάνουν τεχνολογία αισθητήρων που βελτιστοποιεί την ποιότητα του εσωτερικού αέρα. Είναι εξοπλισμένα με έλεγχο διπλής ανίχνευσης, μια αποκλειστική λειτουργία αυτόματου ελέγχου που ανιχνεύει τόσο τη θερμοκρασία όσο και την υγρασία, για ακόμα καλύτερη ατμόσφαιρα στο σπίτι.

Επιπλέον, η σειρά προϊόντων Multi V μπορεί να παρέχει ψύξη, θέρμανση και ζεστό νερό με μία μόνο μονάδα υψηλής ενεργειακής απόδοσης που χρησιμοποιεί ψυκτικό υγρό φιλικό προς το περιβάλλον. Ο ασύγκριτος Inverter συμπιεστής του Multi V διαθέτει ισχυρή απόδοση, καταναλώνει λιγότερη ενέργεια ενώ παρέχει αυξημένη ροή αέρα εσωτερικού χώρου με λιγότερη κατανάλωση ενέργειας. Επιπλέον, η ενέργεια που αποδίδει στο χώρο η φιλική προς το περιβάλλον αντλία θερμότητας αέρα/νερού (AWHP), THERMA V, προέρχεται κατά το 75% από απορρόφηση θερμότητας από τον εξωτερικό αέρα και μόλις κατά το 25% από την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Η εταιρεία επίσης διαθέτει την αντλία θερμότητας LG Therma V R32 Monobloc, την πρώτη στην αγορά αντλία θερμότητας τύπου Monobloc με οικολογικό ψυκτικό υγρό R32 που εξασφαλίζει ακόμα υψηλότερες αποδόσεις προσφέροντας ασυναγώνιστη ενεργειακή απόδοση, ευκολία στη χρήση και απόλυτο έλεγχο.

Οι λύσεις ψύξης και θέρμανσης της LG μπορούν να ενσωματωθούν στο ‘έξυπνο’  οικιακό σύστημα διαχείρισης ThinQ, παρέχοντας στους χρήστες άνεση και αποτελεσματική λειτουργικότητα όπως απομακρυσμένη πρόσβαση και παρακολούθηση κατανάλωσης ενέργειας. Εκτός από τη διαχείριση συστημάτων HVAC, το LG ThinQ συνδέει και τις οικιακές συσκευές του σπιτιού, με αντίστοιχη δυνατότητα ελέγχου της κατανάλωσης ενέργειας τόσο αθροιστικά αλλά και σε τρέχουσα, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση για εξοικονόμηση κόστους και ενέργειας.

Όταν η άνεση συναντά τη βιωσιμότητα

Ένα έξυπνο σπίτι είναι ένα καινοτόμο σπίτι με τεχνολογία Internet of Things (IoT), το οποίο προσφέρει συνδεσιμότητα μεταξύ οικιακών συσκευών, φωτισμού, θέρμανσης, κλιματισμού, ασφάλειας και άλλων συσκευών.

Οι Millennials, που χαρακτηρίζονται ως Digital Natives, έχουν εκτεθεί στο ψηφιακό περιβάλλον από πολύ νεαρή ηλικία, επομένως η χρήση ψηφιακών συσκευών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Ως εκ τούτου, η εξοικείωση με  αυτές τις τεχνολογίες συνδέεται στενά με τις τεχνολογικές εξελίξεις στο σπίτι[1]. Επιπλέον, οι Millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, καθώς είναι σίγουρα πιο ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά θέματα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.

Σύμφωνα με την παγκόσμια έκθεση εταιρικής βιωσιμότητας της Nielsen, το 66% των παγκόσμιων ερωτηθέντων δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες με δέσμευση να έχουν θετικές κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις[2]. Η τεχνολογία IoT στο σπίτι ‘μαθαίνει’ τις συνήθειες των χρηστών, μετρώντας και ρυθμίζοντας την κατανάλωση ενέργειας, προκειμένου να αποφεύγεται αυτόματα η σπατάλη.


[1] “Tech Update: Mobile & Social Media Usage, by Generation,” marketing charts, last modified May 9, 2018, accessed Apr 29, 2020, https://www.marketingcharts.com/Demographics-and-audiences-83363

[2] “GREEN GENERATION: MILLENNIALS SAY SUSTAINABILITY IS A SHOPPING PRIORITY,” Nielsen, last modified May 11, 2015, accessed Apr 29, 2020, https://www.nielsen.com/uk/en/insights/article/2015/green-generation-millennials-say-sustainability-is-a-shopping-priority/


[1] “Single-Family Starts Will Gain Ground in 2020,” NAHBNow, last modified Jan 21, 2020, accessed Apr 29, 2020, http://nahbnow.com/2020/01/single-family-starts-will-gain-ground-in-2020