Shop module

Το Twitter ξεκίνησε μια πιλοτική δοκιμή για το νέο Shop module για επιλεγμένους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η δυνατότητα θα επιτρέψει στους χρήστες να εξερευνήσουν προϊόντα που μπορούν να αγοραστούν από προφίλ και θα τους δοθεί η δυνατότητα να το αγοράσουν.

Το Shop module θα εμφανιστεί σε έναν ειδικό χώρο στην κορυφή ενός προφίλ, επιτρέποντας σε μια επιχείρηση να παρουσιάσει ένα καρουσέλ των προϊόντων τους. Όταν ένας χρήστης σαρώνει και βρίσκει κάτι ενδιαφέρον, μπορεί απλά να το πατήσει και το Twitter θα τον μεταφέρει στη σελίδα του προϊόντος, όλα μέσω του προγράμματος περιήγησης εντός εφαρμογής. Αυτό θα επιταχύνει ιδανικά τη διαδικασία μεταξύ της ανακάλυψης ενός προϊόντος στην αγορά του.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Twitter πειραματίζεται με λειτουργίες που σχετίζονται με αγορές στην πλατφόρμα. Η εταιρεία σταμάτησε προσωρινά την εξερεύνηση για ψώνια στο Twitter καθώς ήθελε να επικεντρωθεί σε άλλες δυνατότητες και τώρα αισθάνεται έτοιμος να δοκιμάσει ξανά με το νέο χαρακτηριστικό Shop.

Η λειτουργία δοκιμάζεται με περιορισμένο σύνολο χρηστών στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Twitter για iOS στα Αγγλικά.