Viber: Πώς να Προστατευτείτε από Ανεπιθύμητα Μηνύματα την εορταστική περίοδο

viber_image_2023-11-23_12-28-59-824

Η πλοήγηση στον ψηφιακό σύμπαν έχει τις δικές της προκλήσεις και, δυστυχώς, το spam παραμένει ένα σταθερό πρόβλημα. Η περίοδος των εορτών φέρνει έναν αυξημένο όγκο διαδικτυακών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων αγορών, κοινωνικών δραστηριοτήτων και, βεβαίως, της ανταλλαγής ευχών.  Όλα αυτά προσφέρουν στους αποστολείς ανεπιθύμητων μηνυμάτων περισσότερες ευκαιρίες να προσεγγίσουν τους χρήστες. Καθώς οι αποστολείς ανεπιθύμητων μηνυμάτων αναπτύσσουν τις τακτικές τους, το Rakuten Viber παραμένει αφοσιωμένο στο να κρατά τις μη ασφαλείς επικοινωνίες εκτός της πλατφόρμας του. 

Πέρα από την προσφορά χαρακτηριστικών ασφαλείας όπως η κρυπτογράφηση end-to-end από προεπιλογή, τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα, η επεξεργασία και διαγραφή μηνυμάτων μετά την αποστολή τους, οι κρυφές συνομιλίες και άλλα, το Rakuten Viber παρουσιάζει έναν οδηγό για τις πιο συχνές παγίδες από spammers αλλά και τις στρατηγικές ανάκτησης του αριθμού του χρήστη αν τυχόν συμπεριληφθεί ακούσια από συστήματα anti-spam της πλατφόρμας.  Είτε είστε έμπειρος χρήστης είτε όχι και χρειάζεστε ένα σχέδιο διάσωσης, αυτός ο οδηγός εξασφαλίζει ότι η εμπειρία σας στην πιο δημοφιλή εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή.

Αλυσίδες Μηνυμάτων

Τα ηλεκτρονικά μηνύματα που κυκλοφορούν αλυσιδωτά συχνά παρασέρνουν τους χρήστες να μετατραπούν αθέλητα σε διάμεσους για απάτες και άλλους κινδύνους ασφαλείας. Τα μηνύματα αυτά υπόσχονται καλή τύχη, ευλογία και ανταμοιβές, και συχνά ζητούν από τους χρήστες να τα μεταφέρουν με τη σειρά τους στη λίστα των επαφών τους -αλλά η γοητεία τους μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνες συνέπειες. Από ψεύτικες υποσχέσεις για δώρα μέχρι απειλές μπλοκαρίσματος λογαριασμών, τα αλυσιδωτά μηνύματα συνιστούν έναν κίνδυνο. Το να τα αναγνωρίσετε είναι ζωτικής σημασίας, ώστε να παραμείνετε επιφυλακτικοί και να μη συμμετέχετε στην αλυσίδα, προωθώντας τέτοια μηνύματα.

Μηνύματα ή Κλήσεις για Εύκολο Εισόδημα

Η λήψη επαγγελματικών μηνυμάτων ή κλήσεων από επιχειρήσεις στις οποίες δεν έχετε συναινέσει, ειδικά όταν έχουν για θέμα την εύκολη δημιουργία εισοδήματος, αποτελεί επίσης συναγερμό. Μπορεί να προωθούν ψευδείς ειδήσεις ή προϊόντα απάτης, παρόμοια με το spam. Όταν έχετε αμφιβολίες, πάντα να ελέγχετε την ταυτότητα του αποστολέα και ποτέ να μην κάνετε κλικ σε εξωτερικούς συνδέσμους από μη επαληθευμένες επαφές. Να παραμένετε προσεκτικοί απέναντι σε τέτοια μηνύματα, καθώς και σε κλήσεις που εμφανίζουν ασυνήθιστη συμπεριφορά που δεν ανταποκρίνεται στην κανονική χρήση.

Συμβουλές και Τακτικές για να μένετε πάντα ασφαλής

Αν λάβετε ένα μήνυμα spam στο Viber, αντισταθείτε στο να κάνετε κλικ σε συνδέσμους ή να το προωθήσετε σε άλλους χρήστες. Αντ’ αυτού, αναφέρετε τον αποστολέα, καταθέτοντας τον αριθμό του και αποκλείστε τον. Αυτό θα συμβάλει ενεργά στο να διατηρήσετε το Viber χωρίς spam. Ενισχύστε την προστασία σας, βοηθώντας το Viber να σκανάρει μηνύματα από άγνωστες επαφές για πιθανό περιεχόμενο spam.

Ανάκτηση ακούσια μπλοκαρισμένου αριθμού

Στο ατυχές σενάριο όπου τα συστήματα του Viber έχουν μπλοκάρει έναν νόμιμο χρήστη λόγω κατά λάθος αναγνώρισης μηνύματός του ως spam, υπάρχει λύση. Ο χρήστης δεν θα μπορεί να στείλει μηνύματα κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού του, αλλά θα μπορεί ακόμη να λαμβάνει. Οι περισσότεροι αρχικοί αποκλεισμοί είναι προσωρινοί: Διαρκούν 24 ώρες. Ωστόσο, η επαναλαμβανόμενη αναγνώριση ως αποστολέα spam μπορεί να οδηγήσει έναν τηλεφωνικό αριθμό σε μόνιμο αποκλεισμό. Η απεγκατάσταση ή απενεργοποίηση του Viber δεν θα ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει με το Unblock Number Support Bot, που τους επιτρέπει να ελέγξουν και να ξεμπλοκάρουν τους αριθμούς τους. Μπορείτε να το βρείτε πληκτρολογώντας το όνομά του στη γραμμή αναζήτησης του Viber.

Πώς να επικοινωνήσετε ταυτόχρονα με μεγάλο αριθμό χρηστών Viber, με ασφάλεια

Για επιχειρήσεις και οργανισμούς που στοχεύουν να επικοινωνήσουν ασφαλώς με ένα μεγάλο αριθμό χρηστών στο Viber, οι λύσεις του Viber για Επιχειρήσεις είναι η απάντηση. Χρησιμοποιούνται από πάνω από 20.000 brands παγκοσμίων, προσφέροντας λύσεις για ποικίλες ανάγκες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας engagement, της αύξησης των πωλήσεων και της βελτίωσης της επικοινωνίας με τους πελάτες. Εξερευνήστε τα επαγγελματικά μηνύματα και τα chatbots για εξατομικευμένη επικοινωνία και υποστήριξη 24/7. 

Οι γιορτές συνήθως σημαίνουν και πληθώρα ευχών, αλλά και πολλές αλυσίδες μηνυμάτων. Ενώ κάποιες μπορεί να είναι αθώες, άλλες μπορεί να περιέχουν κάποια απάτη. Το κλειδί σε μια εμπειρία χρήστη χωρίς ρίσκο είναι να παραμένετε προσεκτικοί και να εφαρμόζετε τις απλές συμβουλές αυτού του οδηγού -έτσι θα απολαύσετε τις συνομιλίες με τους φίλους και την οικογένεια σας, χωρίς κανένα πρόβλημα, και αυτά τα Χριστούγεννα.