Το YouTube εντείνει τη μάχη του ενάντια στους αποκλεισμούς διαφημίσεων. Η πλατφόρμα έχει ξεκινήσει μια παγκόσμια καμπάνια για να πείσει τους χρήστες είτε να επιτρέψουν διαφημίσεις είτε να εξερευνήσουν το YouTube Premium, σύμφωνα με δήλωση του διευθυντή επικοινωνίας του YouTube Christopher Lawton που δόθηκε στο The Verge.
Αν συναντήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων του YouTube, μπορεί να δείτε μια ειδοποίηση που αναφέρει: “Η αναπαραγωγή βίντεο είναι αποκλεισμένη, εκτός εάν το YouTube περιλαμβάνεται στη λίστα επιτρεπόμενων ή το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων είναι απενεργοποιημένο”. Επιπλέον, θα σας ζητήσει να επιτρέψετε τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσετε το YouTube Premium. Παρόλο που ενδέχεται να λαμβάνετε προτροπές σχετικά με τη στάση του YouTube σχετικά με τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων, το YouTube αποκλείει πλέον πιο συχνά την αναπαραγωγή βίντεο.
Αρχικά χαρακτηρίστηκε ως ένα «μικρό πείραμα παγκοσμίως», το YouTube επιβεβαίωσε τον Ιούνιο ότι απενεργοποιούσε τα βίντεο για χρήστες με προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων. Ωστόσο, πρόσφατα διεύρυνε αυτή την προσπάθεια λόγω της αύξησης των αναφορών χρηστών τις τελευταίες εβδομάδες.
Ο Lawton τονίζει ότι η χρήση προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων αντίκειται στους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας, τονίζοντας ότι οι διαφημίσεις υποστηρίζουν μια διαφορετική κοινότητα δημιουργών παγκοσμίως και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια άτομα να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους περιεχόμενο στο YouTube.
Το YouTube έχει κάνει αρκετές αλλαγές στις διαφημιστικές του λειτουργίες φέτος, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράβλεψης στην εφαρμογή TV του τον Μάιο και πειραματισμού με μεγαλύτερα αλλά λιγότερο συχνά διαφημιστικά διαλείμματα στην τηλεόραση.
Η στάση του YouTube κατά του αποκλεισμού διαφημίσεων φαίνεται να είναι εδώ για να μείνει, με πιθανά σχέδια να εφαρμόσει ακόμη πιο επιθετικά μέτρα για την αντιμετώπιση των αποκλεισμών διαφημίσεων και άλλων μεθόδων απενεργοποίησης διαφημίσεων στο μέλλον.