Το YouTube ανανεώνει την εμπειρία ροής τόσο για τους θεατές όσο και για τους διαφημιστές. Σε μια έρευνα περισσότεροι από τους μισούς θεατές εβδομαδιαίων βίντεο ανέφεραν ότι το YouTube ήταν η πρώτη εφαρμογή που άνοιξαν στις οθόνες της τηλεόρασης τους.
Επιπλέον, τα στοιχεία της αναφοράς Nielsen Gauge αποκαλύπτουν ότι το YouTube διατήρησε το προβάδισμά του στον χρόνο παρακολούθησης ροής σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις για εννέα συνεχόμενους μήνες.
Το YouTube είπε ότι είναι αφιερωμένο στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας ροής σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις. Πέρυσι, η εταιρεία ενημέρωσε τη διαφημιστική εμπειρία για να της δώσει μια μοντέρνα εμφάνιση.
Τον Μάιο, εισήγαγε μορφές CTV πρώτα, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων χωρίς δυνατότητα παράβλεψης και εμπειριών Παύσης, μαζί με διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς στο CTV και μια δυνατότητα αποστολής σε τηλέφωνο για χρήστες δεύτερης οθόνης. Πρόσφατα, έφεραν τις διαφημίσεις ροής στη μεγάλη οθόνη, επιτρέποντας στους θεατές να αλληλεπιδρούν απρόσκοπτα με τις διαφημίσεις.
Το YouTube είπε ότι κατανοεί ότι οι θεατές προτιμούν διαφορετικές διαφημιστικές εμπειρίες ανάλογα με το περιεχόμενο που παρακολουθούν. Για περιεχόμενο μεγάλης μορφής, το 79% των θεατών προτιμούν ομαδοποιημένες διαφημίσεις βίντεο αντί για διαφημίσεις διάσπαρτες σε ένα βίντεο.
Για να καλύψει αυτήν την προτίμηση, το YouTube είπε ότι διερευνά επιλογές για τη μείωση των διακοπών, όπως λιγότερα, μεγαλύτερα διαλείμματα διαφήμισης, για να δημιουργήσει μια πιο ομαλή εμπειρία προβολής.
Η Google, η μητρική εταιρεία του YouTube, στοχεύει στη βελτίωση της διαφάνειας των διαφημίσεων. Εργάζονται για να παρέχουν στους θεατές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων.
Η έρευνα δείχνει ότι οι θεατές προτιμούν να γνωρίζουν τον συνολικό χρόνο που απομένει στο διαφημιστικό διάλειμμα παρά τον αριθμό των διαφημίσεων που προβάλλονται. Η Google σχεδιάζει να δοκιμάσει σύντομα αυτήν την ενημερωμένη εμπειρία διαφήμισης CTV για να βοηθήσει τους θεατές να μετρήσουν πιο εύκολα τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος.
Νωρίτερα, στις 6 Απριλίου 2023, το YouTube διέκοψε τις διαφημίσεις επικάλυψης. Από το Νοέμβριο, θα απλοποιήσουν τις επιλογές μορφής διαφήμισης που εμφανίζονται πριν ή μετά τα βίντεο για να αυξήσουν τα έσοδα των δημιουργών.