Η Cegeka, παγκόσμιος όμιλος παροχής υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) με έδρα το Βέλγιο, ανακοίνωσε σήμερα το άνοιγμα του νεότερου γραφείου της στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας, στην Αθήνα. Το νέο γραφείο λειτουργεί επί του παρόντος ως η βάση για τους 50 εργαζόμενους του Global Delivery Center της Cegeka, που έχει στόχο να διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό του σε 100 άτομα έως το τέλος του έτους. Η επίσημη εκδήλωση εγκαινίων του νέου γραφείου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, παρουσία του Πρέσβη του Βελγίου στην Ελλάδα και της οικονομικής και εμπορικής αντιπροσωπείας της Βελγικής Πρεσβείας.
«Αυτή η στρατηγική κίνηση για επέκταση της ομάδας εξυπηρέτησης των πελατών μας στην Ελλάδα ήταν μια στοχευμένη απόφαση, βασισμένη στην παρουσία εξειδικευμένων επαγγελματιών πληροφορικής, στις κοινές πολιτιστικές αναφορές και στο επιχειρηματικό πνεύμα, που συνυπάρχουν στη χώρα», δήλωσε ο Tom De Vos, Executive Vice President Global Delivery της Cegeka. «Η ίδρυση του δικού μας γραφείου υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην Ελλάδα και την πίστη μας στο μέλλον της. Προσδοκούμε με ανυπομονησία να ενισχύσουμε περαιτέρω τη συνεργασία μας με το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και στοχεύουμε να αυξήσουμε την ομάδα μας στα 100 άτομα έως το τέλος του έτους, με τη φιλοδοξία να δημιουργήσουμε μια ελληνική ομάδα 300 ειδικών πληροφορικής, με εξειδίκευση στο υβριδικό cloud, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, τον ψηφιακό χώρο εργασίας, την παρατηρησιμότητα, τη μηχανική λογισμικού κ.λπ., έως το 2026».
Η επένδυση στο ελληνικό γραφείο ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Cegeka για μελλοντική ανάπτυξη. «Υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη να ενισχύσουμε την δυναμικότητά μας ώστε να βοηθάμε τους πελάτες μας στον συνεχή ψηφιακό μετασχηματισμό τους», δήλωσε ο Stijn Bijnens, Διευθύνων Σύμβουλος της Cegeka. «Είμαστε σίγουροι ότι η επέκτασή μας στην Ελλάδα θα προσφέρει στην Cegeka μεγαλύτερη ευελιξία και ανάπτυξη, επιτρέποντάς μας να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας σε όλη την Ευρώπη». Οι ομάδες της Cegeka στην Ελλάδα αποτελούν μέρος του Global Delivery Center της εταιρείας –μαζί με ομάδες στη Ρουμανία, τη Μολδαβία, την Κολομβία και την Ινδία– από όπου εξυπηρετούνται οι πελάτες.