Το Twitter εισάγει το «Blue for Business» για να βοηθήσει στη διάκριση των επωνυμιών και των υπαλλήλων τους

Twitter-Blue-for-Business

Το Twitter κυκλοφόρησε ξανά το σχέδιο συνδρομής του Blue πριν από μερικές εβδομάδες και τώρα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο συνδρομών του με το Twitter Blue for Business. Αυτό επιτρέπει σε μια εταιρεία να συσχετίσει οποιονδήποτε αριθμό συνδεδεμένων ατόμων, επιχειρήσεων και επωνυμιών με τον λογαριασμό τους.

Οι λογαριασμοί που συνδέονται μέσω αυτής της επιχειρηματικής συνδρομής θα λάβουν ένα μικρό σήμα με τη φωτογραφία προφίλ της μητρικής τους εταιρείας δίπλα στο μπλε ή χρυσό σημάδι επιλογής τους. Επιπλέον, με βάση μια λίστα που παρέχεται από τη μητρική εταιρεία, οι λογαριασμοί που συνδέονται με τη μητρική εταιρεία θα επαληθευτούν και θα συνδεθούν επίσημα με τη μητρική τους λαβή.

Ο Evan Jones, ένας υπάλληλος του Twitter, έχει ένα μικρό σήμα με το λογότυπο του Twitter δίπλα στο μπλε σημάδι επιλογής του. Το Twitter ισχυρίζεται στην ανακοίνωσή του ότι δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργούν δίκτυα εντός των δικών τους οργανισμών στο Twitter. Μέσω αυτής της συνδρομής, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να συνδέουν την ηγεσία τους, τις επωνυμίες τους, τους χειριστές υποστήριξης, τους υπαλλήλους ή τις ομάδες τους.

Επί του παρόντος, η εταιρεία δοκιμάζει αυτήν τη συνδρομή με μια μικρή ομάδα επιχειρήσεων. Επιπλέον, τα κριτήρια επιλεξιμότητας, η τιμολόγηση και οι διαδικασίες για την απόκτηση αυτής της συνδρομής θα ανακοινωθούν αργότερα. Από το 2023, το Twitter Blue for Business θα επεκταθεί σε περισσότερες επιχειρήσεις.