Meta

Κατά τη διάρκεια του Connect 2021 χθες, η Facebook ανακοίνωσε ότι η εταιρεία μετονομάζεται σε «Meta». Ο στόχος πίσω από αυτό το rebrand είναι να ανακοινωθεί η αλλαγή κατεύθυνσης της εταιρείας από μια συλλογή εφαρμογών μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μια συλλογή εφαρμογών και τεχνολογιών που σχηματίζουν ένα «metaverse».

Η Meta θα επικεντρωθεί στην οικοδόμηση ενός μετασύμπαντος που θα μοιάζει σαν ένα υβρίδιο των σημερινών διαδικτυακών κοινωνικών εμπειριών. Οι χρήστες όχι μόνο θα έχουν μια οπτική εμπειρία, αλλά θα έχουν και την αίσθηση ότι βρίσκονται σε αυτήν. Σκοπεύουν να το πετύχουν αυτό χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό εφαρμογών και τεχνολογιών, όπως VR, AR και Smart Glasses.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι τα ονόματα των εφαρμογών — Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp, θα παραμείνουν τα ίδια.

Μαζί με αυτό, η Oculus υπόκειται επίσης σε μετονομασία σε «Reality Labs». Το rebranding θα αντικατοπτρίζει καλύτερα το αλλαγμένο όραμα της εταιρείας για την κατασκευή της τεχνολογίας που θα επιτρέψει το μελλοντικό metaverse. Η αλλαγή επωνυμίας θα αντικατοπτρίζεται επίσης στα τρέχοντα προϊόντα τους, συμπεριλαμβανομένου του Oculus Quest από το Facebook που μετονομάστηκε σε «Meta Quest» και της εφαρμογής Oculus σε «Meta Quest App». Ένα άλλο χαρακτηριστικό στο οποίο εργάζεται αυτή τη στιγμή η Reality Labs είναι η δυνατότητα σύνδεσης στο Quest χωρίς να απαιτείται λογαριασμός Facebook.

Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το rebranding, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, το εξηγεί λεπτομερώς στο Founder’s Letter 2021.