Η Google διαθέτει το Privacy Sandbox σε όλους τους χρήστες του Chrome

Privacy Sandbox for the Web

Η Google ανακοίνωσε ότι το Privacy Sandbox για τον Ιστό είναι πλέον διαθέσιμο στην πλειοψηφία των χρηστών του Chrome. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει να ενισχύσει το διαδικτυακό απόρρητο, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η πρόσβαση στις πληροφορίες παραμένει ανέπαφη.

Το Privacy Sandbox, το οποίο παρουσιάστηκε το 2019, έχει εξελιχθεί μέσω της συνεργασίας με διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των εκδοτών, των προγραμματιστών και των καταναλωτών. Ο στόχος είναι να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις διατήρησης του απορρήτου έναντι των cookie τρίτων, καταπολεμώντας τις επεμβατικές τακτικές όπως η λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων.

Η Google εισήγαγε νέα στοιχεία ελέγχου απορρήτου διαφημίσεων στο Chrome, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να εξατομικεύουν τις διαφημιστικές τους εμπειρίες. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τις προτιμήσεις διαφημίσεών τους, να ενεργοποιήσουν συγκεκριμένα API συνάφειας και μέτρησης και πολλά άλλα, μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις > Απόρρητο και ασφάλεια > Στοιχεία ελέγχου απορρήτου διαφημίσεων στο Chrome.

Η Google αναγνωρίζει τη συνεργασία σε ολόκληρο τον κλάδο που κατέστησε δυνατό αυτό το ορόσημο. Τονίζουν τη συνεχιζόμενη εργασία για τη βελτίωση του απορρήτου για τις διαφημίσεις ιστού.

Οι τεχνολογίες Sandbox Privacy είναι πλέον σταθερές για χρήση σε κλίμακα. Οι εταιρείες μπορούν να ενσωματώσουν αυτές τις τεχνολογίες στις λύσεις τους και να αξιολογήσουν την ετοιμότητα για την προγραμματισμένη κατάργηση των cookie τρίτων στο Chrome έως το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Από το 4ο τρίμηνο του 2023, η Google θα επιτρέψει στον κλάδο να προσομοιώσει τα αποτελέσματα της κατάργησης των cookie τρίτων. Το 1ο τρίμηνο του 2024, θα απενεργοποιήσουν τα cookie τρίτων για το 1% των χρηστών του Chrome για να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των API του Privacy Sandbox.

Η Google ανυπομονεί να συνεργαστεί με τον κλάδο κατά τη μετάβαση από τα cookie τρίτων, να υποστηρίξει την υιοθέτηση των API του Privacy Sandbox και να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητά τους μέσω κλιμακωτών δοκιμών.

Η Google ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει σταδιακά τη γενική διαθεσιμότητα του προϊόντος της σε όλους τους χρήστες τους επόμενους μήνες. Ωστόσο, αρχικά θα αφήσουν περίπου το 3% των χρηστών ανεπηρέαστο από την αλλαγή, προκειμένου να διεξαχθεί επαρκής δοκιμή A/B.